Het SEO-proces kan opgedeeld worden in kleinere projecten, denk aan een laadtijd optimalisatie-project, een SEO-migratie enzovoort, maar je kunt niet even je website ‘SEO-en’. Veel werkzaamheden zijn onderdeel van een continuproces. Plannen en analyseren vormt de ruggengraat voor alle werkzaamheden. De kunst is het zo te doen dat je ondertussen altijd weer kunt bijsturen als dat zinnig is.
Ondanks alle onderzoeken die we voorafgaand uitvoeren, kan nieuwe informatie (issues/nieuwe inzichten) ook tijdens het proces ervoor zorgen dat we de roadmap liefst meteen samen met jullie aanpassen. Waarmee we maar willen zeggen; die flexibiliteit krijg je van ons!
Plannen is cruciaal, maar zonder een dynamisch proces waardeloos.
Om je een inzicht te geven in het SEO-proces en bij elke fase maximaal ruimte te hebben voor kennisdelen cq. -overdragen, werken we liefst volgens ons eigen SEO-framework. Het bestaat uit 4 fasen:
Wij vragen best wat van onszelf: altijd bij zijn, altijd gedegen zijn, altijd creatief zijn, altijd op alle momenten met oplossingen kunnen komen. Volledige transparantie en openheid zijn onze andere, unieke wapens.